Monday, October 26, 2009

Mau jadi Nobita..

~ ~ ~ ~ ~ ~

Kalau la kan, ada peluang kedua untuk kembali ke masa lalu, what would I changed?


Errr...banyak!

Okey, Katakan "the second chance" hanya boleh pilih untuk satu perkara j..


Masih banyak.

Only one thing... Faster, u're out of time.


Baiklah, ada satu, but but but..it is not the one that i want to change. Kerana aku tidak ingin mengubah apa2. Aku cuma mahu kembali dan mengalaminya semula.



Aku tak mampu untuk memilih perkara,masa atau peristiwa yg mana utk di ubah.

Jadi aku pilih untuk kembali ke masa lalu


Tanpa mengubah apa-apa


Aku cuma mahu melalui detik itu kembali...



Apa, waktu dan peristiwa itu?



Aku mahu kembali saat pertama kali aku melihat dunia, aku tak pernah mengingati saat itu. Cuma mendengar cerita mak, nenek, atok dan mak cik serta pakcik tentang moment yg ku rasa amat manis itu.



Aku perlukan Doraemon dan poket ajaibnya.


Nota Little Lizzy : Arghhh..Entri picisan lagi! Maybe aku terlalu rindukan insan2 yg amat bermakna dlm hidup ini tp telah pergi menemui Pencipta Rabbul Izzati. Al-Fatihah untuk semua. ;'(

No comments: