Wednesday, January 5, 2011

CARTA KUNO PEKING - TENTUKAN JANTINA BAYI



~~~~~~~~~~~~~~


1ST OF ALL, WALLAHUA'LAM..


Saje suka2 sbb bulan 12 haritu ramai kawan2 yg kawen..boleh la suka2 tgk kelendar ni ye buat panduan. Kot2 betul lak kan..


Carta kuno yang berasal dari Peking, China ini menarik perhatian seluruh dunia apabila dijumpai baru-baru ini tertanam di kawasan makam raja China berhampiran Peking. Ia kemudiannya dipamirkan Institute Sains Beijing. Carta ini dipercayai berusia lebih 700 tahun. Panduan dari carta ini menjadi ikutan beribu-ribu pasangan suami isteri seluruh dunia dan ianya semakin popular apabila ramalan carta ini kebetulan 99% tepat.Anda boleh memilih jantina bayi melalui carta ini samada inginkan anak lelaki atau anak perempuan. Melalui carta ini, para ibu dapat mengetahui jantina anak yang bakal lahir melalui umur ibu semasa persenyawaan berlaku.


Dalam usaha memilih jantina yang dikehendaki perlu ditegaskan segala usaha dalam kudrat Allah s.w.t. Manusia merancang dan berusaha, Tuhanlah yang mengurniakan.


P/s : Sebenar nye x berapa paham sangat...Hehe. Sape2 boleh tolong tunjuk ajar tak? Umur ibu masa conception..bulan - bayi dilahirkan..? Mcm mana yek nk kira? Contoh nye..umur kawan saya masa dia conception tahun lepas is 25. So, baby akan lahir march this year.. so, tgk usia 25, bulan march = boy. Betul kot.


Seandainya pasangan itu tidak berjaya mendapat apa yang dikehendaki janganlah mereka mengeluh dan menyesal. Reaksi tersebut adalah satu tanda yang menunjukkan kita tidak bersyukur dengan rahmat yang diberikan oleh Tuhan.

Apa yang penting, kita bersyukur kerana bayi telah dilahirkan dengan selamat dan cukup sifatnya walaupun dia bukan jantina yang kita hajati. Setiap anak Islam sama ada lelaki atau perempuan perlu diingatkan tentang keislamannya ketika dilahirkan dengan menyeru azan atau kamat. Bagi mereka yang ingin mencuba saya ucapkan selamat berjaya.

No comments: